Premi als alumnes de 1r de batxillerat d’Economia

El passat 6 de març, l’alumnat de 4t d’ESO A i els alumnes d’Economia de 1r de batxillerat B i 2n de batxillerat A varen participar en les Jornades de Portes Obertes de l’Agència Espanyola de l’Administració Tributària (AEAT).

Aquesta activitat forma part del Programa de Educació Civicotributària (https://www.agenciatributaria.es/AEAT.internet/ca_es/Inicio/La_Agencia_Tributaria/Educacion_Civico_Tributaria/Educacion_Civico_Tributaria.shtml) que l’AEAT va posar en marxa amb l’objectiu de transmetre valors i actituds favorables a la responsabilitat fiscal i en contra de les conductes defraudadores.

El Concurs Nacional per a Centres Escolars, la fase autonòmica del qual els alumnes de 1r de batxillerat d’Economia han guanyat en la seva edició 2019-2020, és una activitat addicional d’aquest Programa i intenta donar a conèixer als joves la importància del compliment voluntari de les obligacions fiscals per poder gaudir d’uns béns públics de qualitat.

El treball presentat és una peça publicitària d’un minut de durada tal i com marcaven les bases del Concurs i el lliurament del premi va tenir lloc el passat 15 de juliol a la seu de l’AEAT.

Guanyar la fase autonòmica suposa la participació directa en la fase nacional del Concurs que, per causa del COVID-19, es celebrarà el curs vinent.

Enhorabona a:
SALMA AKHARRAZ