TALLERS PROA+

Aquest curs s’han organitzat diferents tallers, els quals  s’emmarquen dins l’activitat palanca Famílies a l’escola, escola de famílies que forma part del Programa per a l’Orientació, l’Avanç i l’Enriquiment Educatius PROA+ 2021-2024. Tenen la finalitat d’oferir activitats extraescolars a les famílies, una mancança que tenia el nostre centre.

La tria de les activitats va sortir d’un qüestionari passat a tot l’alumnat el mes de desembre per conèixer els interessos de les nostres famílies en el seu temps d’oci. Les propostes que més es varen repetir, vàrem seleccionar el taller de còmic per realitzar-lo durant dos trimestres; i el taller de reparació de bicicletes i de costura només per a una sessió de dues hores.