ESCOLA DE PARES I MARES, habilitats per a l’adolescència

ESCOLA DE PARES I MARES

Que és?
Es tracta d’un programa gratuït, subvencionat per la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.
Té com a objectiu prevenir conflictes familiars entre pares i mares i fills sobretot amb l’aparició de l’adolescència.

Què farem?
En aquestes sessions oferim un espai de formació, informació, orientació i assessorament en temes relacionats amb l’educació com és l’adolescència, la comunicació, les normes i els límits, etc… a més de tractar aquells aspectes que es vulguin proposar.

On i quan es farà?
Aquest projecte consta de 6 sessions, una a la setmana. Les sessions es faran els dilluns de 18.00 a 19.30h a l’IES Nou Llevant.
El primer dia serà el dilluns 17 de febrer.

ESCUELA DE PADRES Y MADRES
Habilidades para la adolescencia

¿Qué es?
Se trata de un programa gratuito, subvencionado por la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.
Tiene como objetivo prevenir conflictos familiares entre padres y madres e hijos sobretodo en la aparición de la adolescencia.

¿Qué haremos?
En estas sesiones ofrecemos un espacio de formación, información, orientación i asesoramiento en temas relacionados con la educación como puede ser la adolescencia, la comunicación, las normas y límites, etc… a demás de tratar aquellos aspectos que se quieran proponer.

¿Dónde y cuando sé hará?
Este proyecto consta de 6 sesiones, una a la semana. Las sesiones se realizarán los lunes de 18.00 a 19.30h en el IES Nou Llevant.
El primer dia será el lunes 17 de febrero.