Instruccions feines a distància

Benvolgudes famílies!

Vos informan que donada la situació tan excepcional que estam vivim a partir de la setmana vinent, dilluns 23 de març, totes les activitats que han de realitzar els vostres fills i filles estaran penjades a la página web del centre, www.iesnoullevant.es: Alumnat_Feines setmanals pels alumnes. Les feines que trobin allà són les feines que hauran d’anar lliurant al professorat de les diferents matèries que cursen respectant els terminis fixats.

Necessitem que els seus fills i filles omplin el Qüestionari que trobaran a la web del centre, Alumnat_Qüestionari_ Accès a la formació a distancia abans de les 08:00 hores de divendres 20 de març.

En el cas que els seus fills i filles no puguin accedir a la formació a distancia, no tenen accès a internet,etcétera s’han de posar en contacte amb el centre i intentarem solucionar el problema.

Quedam a la vostra disposició i agraïm la vostra col.laboració.

Palma,  18 de març de 2020

El director