Avisos importants 23 d’Abril

1. Els alumnes de 4t d’ESO s’incorporen al centre TOTS ELS DIES a partit del dilluns 26 d’Abril. L’horari serà l’habitual de 8:00 a 14:05. El servei d’autobús serà el normal.
  2. La prematricula dels alumnes que ja son centre per al curs 2021-2022 es pot trobar com a formulari a la web del centre a l’apartat d’Alumnat – Qüestionaris – Prematrícula curs 21-22 . Les famílies han de complimentar les prematrícules dels seus fills o filles.
    Podeu trobar la descripció de les matèries optatives als següents enllaços:
    2n ESO, 3r ESO i 4t ESO.
    La data màxima per lliurar la prematrícula és el dia 30 d’Abril.
    La prematrícula és vinculant. Qualsevol canvi s’haurà de fer els 10 primers dies lectius del curs 21-22.
    La prematricula s’ha de complimentar amb l’abonament de les taxes de matrícula durant el mes de juliol o setembre. Se informarà del procediment per realitzar aquest pagament.
  3. Com a part de l’objectiu del centre de millora contínua, se sol·licita a les famílies que avaluïn el funcionament del centre durant el passat segon trimestre.

Per això podeu contestar a un qüestionari que es troba a la plana web del centre, a l’apartat Famílies – Qüestionaris – Enquesta sobre el centre: segon trimestre.

Agraïm la vostra col·laboració i no dubteu de posar-vos en contacte amb el centre si teniu alguna pregunta, suggeriment o inquietud.

Gràcies

L’equip directiu.