Celebram Sant Antoni i Sant Sebastià a l’IES Nou Llevant!

El passat 17 de gener el nostre centre va celebrar aquestes festivitats amb una torrada al pati. Els alumnes s’ho passaren d’allò més bé torrant, ballant i fent-se fotografies amb el photocall endimoniat. Durant algunes setmanes l’alumnat va practicar ball de bot amb l’ajuda d’un grup de professores i vàrem veure els resultats sobre el cadafal que ens proporcionà l’ajuntament. Per altra banda, els alumnes de PALIC, amb l’ajuda de la nostra dinamitzadora, varen fer un taller per conèixer els dimonis de Mallorca i la relació que tenen amb la festa de Sant Antoni. D’aquest taller varen sortir un conjunt de caps de dimoni elaborats amb fang i un imant per poder penjar-los. Tot plegat va servir per divertir-nos i contribuir a conservar les nostres tradicions.