Cursa solidària

El dijous dia 30 de gener, aprofitant la diada escolar de la no violència i la pau, l’Institut Nou Llevant va dur a terme per segon any consecutiu la seva CURSA SOLIDÀRIA en benefici de l’ONG UNICEF i el seu programa “gotas”, que pretèn recaptar doblers per engegar a diferents països del món projectes relacionats amb l’abastiment i sanejament d’aigua.

La cursa va comptar amb una gran participació de l’alumnat (un 95% del mateix), també del professorat, i es varen aconseguir recaptar aprop de 400 euros per col·laborar en aquesta causa solidària.

L’alumnat del Centre va poder disfrutar així d’una jornada en què la germanor i el sentiment de pertànyer a un món global que necessita més que mai el compromís i la solidaritat de tothom per tirar endavant varen crear un ambient molt positiu i segur que també un aprenentatge que els farà créixer com a persones.