CALENDARI JUNY DEL CURS 20-21

De Dimarts 15 a Dimarts 22Exàmens extraordinaris 2n de batxillerat (veure calendari adjunt).
Divendres 18 – Darrer dia perquè TOTS els alumnes de 4t d’ESO retornin els Chromebooks en préstec.
– Darrer dia perquè els alumnes que no han de continuar els seus estudis al centre retornin els Chromebooks en préstec.
Dilluns 21Dimarts 22Sortides de tutoria final de curs. Els alumnes que no vagin a les sortides han d’acudir al centre en el seu horari habitual.
Dimarts 22Darrer dia lectiu fins les 14:05.
Darrer dia de transport escolar.
Darrer dia per buidar taquilles i recollir el material d’aula. A partir d’aquest dia, es traurà tot el material de l’alumnat que es trobi dins aquestes.
Dimecres 23 – Publicació a la web del llistat de Llibres de Text curs 2021-22
Dijous 24 – FESTIU (Sant Joan)
Divendres 25 – 10:00 – Entrega de notes i activitats de recuperació amb els tutors a la seva aula (ESO i batxillerat).
10:00-11:00 Alumnes entreguen llibres de segona mà (al porxo). Consulta les instruccions AQUÍ.
Dilluns 289:00Reclamacions de notes d’ESO i batxillerat.
11:00-12:00 Mercadet llibres segona mà (al porxo). Consulta les instruccions AQUÍ.
19:30Graduació 4t ESO.
Dimarts 2919:30Graduació 2n de batxillerat + entrega premis rendiment i esforç 1r, 2n i 3r ESO.
SetembreA la pàgina web trobareu la informació de començament del curs 2021-2022

MATRÍCULA/ TAQUILLES

Alumnat del CENTRE amb prematrícula feta ESO i Batxillerat

De dilluns 28 de juny a 8 de juliol – Lliurar al centre el resguard del pagament de la matrícula (instruccions a la pàgina web o clicant AQUÍ).
– Lliurar resguard abonament APIMA (opcional). Es pot pagar juntament amb la matrícula, i s’haurà d’indicar quan es presenti.
– es pot fer de manera presencial
– o per email:
– enviant foto del rebut on es vegi el nom de l’alumne. A l’assumpte s’ha de posar: MATRICULA i el nom i llinatges i curs de l’alumne.
– iesnoullevant@educaib.eu
Setembre – Pagament de la taquilla

Alumnat NOU al centre, han de venir a formalitzar la matrícula AMB L’ALUMNE/A

Dijous 1 de juliol – Matrícula 1r ESO (alumnes procedents del CEIP Coll d’en Rabassa)