Troba l’ànima del centre

L’equip directiu convoca a tota la comunitat educativa a un concurs per trobar el lema del centre inspirat en la nova missió aprovada pel Consell Escolar i confeccionada de forma participativa per tots els membres que formem part de l’IES Nou Llevant.

Les propostes han de ser breus, originals i en català . A més han d’estar d’acord amb els valors i la visió del centre. Cada participant podrà enviar fins a dues propostes. Les propostes ha de ser lliurades abans del 27 de marc a: millora@iesnoullevant.es.

Tota la informació AQUÍ

Participa i contribueix a definir la identitat de l’IES NOU LLEVANT!

Mostra la teva creativitat i el teu compromís amb la nostra missió educativa!

Vols conèixer la nova missió del centre? Aquí pots llegir-la:

Educam en autonomia, responsabilitat i respecte en un entorn motivador d’aprenentatge

Com a institut de secundària, el nostre objectiu és fomentar l’autonomia, la responsabilitat, el respecte i la motivació dels nostre alumnat. Busquem que siguin autònoms en la presa de decisions, assumeixin la responsabilitat de les seves accions, mostrin respecte i valorin la diversitat. A més, volem motivar-los perquè entenguin el valor de l’esforç i l’interès pel coneixement, mantenint una mentalitat crítica i creativa. Amb aquests valors, aspirem a formar alumnes preparats per al futur.

Fomentem l’esforç i la creativitat, connectem matèries per un aprenentatge significatiu, i creem un entorn col.laboratiu i integrador amb èmfasi en l’empatia.

L’Institut Nou Llevant adopta un model educatiu que destaca amb l’enfocament transversal, connectant disciplines per enriquir l’aprenentatge, i reconeixent que els coneixements són fonamentals. També prioritzem aprenentatges significatius, útils per a la vida, promovem l’esforç com a via cap a l’èxit i la creativitat com a pilar clau per estimular la innovació. A més, fomentem un entorn col.laboratiu, que posa èmfasi en l’empatia, i integrador, basat en la confiança i la convivència, preparant a l’alumnat per afrontar el seu futur.