El Nou Llevant omplirà de dansa el Teatre Principal aquesta setmana

L’alumnat de 1r d’ ESO i de 1r Batxillerat representaran aquesta setmana al Teatre Principal els muntatges de dansa que han preparat durant aquest curs. Aconsegueix aquí les teves entrades.

Els espectacles s’ha creat a partir del programa de Tutories de Dansa amb la coordinació del Departament de Educació Física. El proper dimecres 15 de maig al teatre Principal a les 17 hores, l’alumnat de 1r de Batxillerat A representarà el seu muntatge El que amaga un somriure. I El proper divednres 17 de maig al teatre Principal a les 12 hores, l’alumnat de 1r d’ESP representarà el seu muntatge Metalmode. Totes les funcions són gratuïtes.

ENTRADES

Tutories de Dansa és una iniciativa del programa Principal Educatiu del Teatre Principal de Palma per posar en contacte el jovent amb la disciplina de la dansa, donar visibilitat a la dansa contemporània de les Illes Balears i impulsar el treball amb el cos i moviment, incorporant aquest llenguatge a l’aula, com a eina educativa.