Inauguració de l’exposició de maquetes de lego ‘Constriuim valors’

L’alumnat de 4t de l’ESO participa a una mostra educativa amb colaboració de Medicus Mundi Mediterrània de Balears que es podrà visitar del 14 al 20 de juny al Casal d’associacions d’immigrants i ONGD en l’horari d’obertura al públic.
Aquesta exposició és la fase final del projecte anomenat ‘Construint Valors’, una selecció de maquetes de Lego construïdes tant per l’alumnat de 4rt d’ESO de l’IES Nou Llevant com de l’IES Josep Sureda i Blanes. Totes les maquetes creades han sigut treballades amb un component comú: l’examen conscient sobre l’impacte social i mediambiental del model de producció global i hàbits de consum dels cicles productius d’alimentació, electrònica i tèxtil.
Tal como detallen des de Medicus Mundi, ‘Construint valors’ és un projecte educatiu basat en la metodologia aprenentatge-servei. Amb l’exposició es traslladen els coneixements apresos i aplicats a les aules a les famílies i al públic general. Així s’aconsegueix, entre totes i tots, treballar per una societat més justa, equitativa i sostenible. S’aconsegueix construir valors.
Podeu conèixer més sobre el projecte i el procés a l’aula en la pàgina web: https://construyevalores.es/ca/

348 KB